Förföljd?

Hälsade och mös lite med Fonzie innan jag gick hem igen med min lilla fina hund. Då ser jag att Harry spetsar öronen och lyssnar bakåt och då tar jag bort mina hörlurar, då hör jag något konstig ljud låter som en människa gör ett djur typ , di di di och håller på sånt. För att inte ta någon risk så kutar jag allt jag pallar upp mot vägen med hunden i handen. När jag kommer upp till vägen så går jag en bit sen ser jag en gubbe och han håller på att låta exakt så där så jag tar en annan väg och skyndar på stegen lite. Sen hör/ser jag inte honom nå mer men seriöst det var ju asläskigt...

Det behövde ju inte vara nån som förföljde den hade kanske nån hjärnskada eller var allmänt konstig, men kände inte för att riskera något så det blev lite springa idag.. Hoff crepe thing :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0