Faxen

Så provred ju Faxen idag! Och det gick väldigt bra tyckte jag för att vara gången. Han är ingen lätt ponny och det är mycket att arbeta på med tyglarna och skänklarna. Men jag tyckte han var rolig att rida framåt och possitiv men som sagt ganska svårt. Den där klicken som alla pratar om fanns den mellan oss då? Kemin helt enkelt. Jag måste helt enkelt rida honom mer för att veta om jag vill köpa honom. På onsdag ska jag och Smilla mest troligen testa hoppa honom och sen ska jag fråga Elin om det går bra att jag rider ut osv. Ska verkligen rida honom så att det verkligen känns rätt!

Men det gick bra och i slutet arbetade han på väldigt bra och jag är nöjd med tanke på att det var första gången ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0