Åtgärda problem

Blev lite sen bloggning men men. Tittade i alla fall på när Ellen red och det är ju faktiskt bra att titta på någon gång, jag menar man lär ju sig ännu mer. Det som jag tycker är bra när man tittar på är att man oftast ser de fel man gör själv, som mina armar kan bli lite för raka ibland och då ser man ju på andra hur det ser ut och vad man kan göra för att åtgärda problemet!
 
Och så är det ganska bra att en som vågar säga åt en vad man gör för fel och vad man gör som är rätt som tittar på. Som idag sa Ellen det och hon sa att jag verkligen skulle vara ärlig och då sa jag ju , ja du kan få lite för raka armar och ibland är händerna för långt ner. Då kan hon ju liksom jobba på det, när jag bokar allmänridning nästa gång ska Ellen få titta och säga vad jag gör för fel. Jag tycker i alla fall att det är bra och titta och bra att ha någon som kan berätta vad man gör fel efteråt. Vad tycker ni? Tycker ni det är bra att någon säger åt er vad som kan bli bättre? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0