Måndag

Känner mig ovanligt taggad till ridkursen idag! Allt känns som det gått perfekt idag, och då hoppas vi även att ridningen blir det. Hade ju varit super kul att kanske få rida någon man inte ridit på länge eller Daphne, hon är alltid mysig att rida på :)  Inte för att jag tror jag får henne idag men imorgon kanske, hoppas!
'
Jag och Alma ska bli bättre nu också att fota/filma när vi rider så vi kan lägga ut på bloggen, men tror ni inte att det snöar idag?! Jag tror att den nya istiden är på g här alltså, deprimerande! Men men när det blir finare väder och bättre på banan så att vi börjar rida där då lovar vi att mer kommer komma upp. Ska ju även få börja rida Fonzie engång i veckan :)
// Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0