Utvecklingssamtal

09.50 så ska jag ha utv på skolan med min mentor. Roligt! Fast nee, men vi har ju en sida som heter Rexnet så jag har redan sett omdömena och det ser himla bra ut må jag säga. Sen ska jag nästan direkt åka till Moa och plugga kanske till och med klart alla läxor, sen blir det STALLET som avslut på dan. Kommer blogga ganska mycket idag tror jag :) Ska skicka blogförslag nu till Alma så hon också kan blogga. Håller med henne när man inte är i stallet så är det svårt att hitta något att blogga om , men that's life och det ska inte hindra oss!
'
Ska nog även fota lite Fonzie idag, kanske när Eva rider , då får både hon bilder och jag kanske får någon snygg bild på hans träns + schabrak ;) Hare gott så ses vi om ett tag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jätte fin blogg :) hur är det med dig idag?

2012-02-15 @ 10:26:00
URL: http://iddalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0