2 extremt lyckade ridpass

MyGod vad jag e nöjd idag! Finns egentligen inge ord men kan ju berätta vad jag gjorde iaf ;)

Uteritten med Fonzie
Först så skrittade jag runt Lombia, tog ca 20 min. Sen red jag på hopp/dressyrbanan ute såklart båda i trav och skritt. Tränade på böjningar´/tempoväxlingar och att öka på diagonalen i djup snön. Han måste tyckt det var ganska kul för han var då extremt koncentrerad och öronen frammåt ;) Dock var han lite "stark" i början men det avtog!
Var ute i 1h och fick även några sköna bilder i det härliga vädret med älsklingshästen♥
Har så många men visar ju inte upp alla nu så jag har lite bilder sen att ge er! :)
Fotograf: Moa Kauppila

Dressyrpass Med Fox
Ännu ett EXTREMT lyckat dressyrpass med Fox. Nöjd som bara den med honom idag! Vi gjorde lite sicksack skänkelvikning i skritt/trav/galopp, gick super i allt! Nästan så han gick i form idag, vilket som e extremt roligt! Idag kände jag bara att jag inte ville att ridpasset skulle ta slut, lyckat till 1000 om jag säger så! Här kommer även lite bilder från dressyrpasset:
Ser lite konstig ut på bilden men Fox e så fin! :)


Fotograf: Julia Mattson Pingi och Jessica Stridsman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0