But they told me "A man should be faithful and walk when not able and fight till the end"

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Lowa! Genom lite snokande hittade jag din blogg då jag blev lite nyfiken vart Faxen tagit vägen efter att Rebecka sålt honom :) Jag är gammal ägare till Faxen, hade honom under en vår/sommar för att rida in, grundutbilda och sälja men den lilla goa ponnyn har satt sina spår hos mig :) Blev glad att hitta din och din systers blogg nu när jag inte kan följa Faxen hos Rebecka längre. Jag köpte Faxen från Skåne som oinriden fyraåring och sålde honom när han var grundriden i alla gångarter i korrekt form, kunde sidvärtsrörelser och var inhoppad :) En riktigt fin och go ponny som ni kommer ha riktigt kul med i framtiden och jag önskar er all lycka!! Mvh Maria i Norrköping

2012-12-30 @ 00:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0