utvecklingen

Tänkte berätta lite om min "status" i ridningen.  För ett halvår sen trodde jag inte att detta skulle hända, och det är helt OTROLIGT hur mycket jag har utvecklas på några få månader, så mycket som jag har utvecklas det är typ lika mycket som jag utvecklas på 2 år. Eller det känns så iaf men jag menar jag har fått börja träna i en dressyrgrupp, bytt ridgrupp till lite äldre och ja allt har hänt så fort!
'
Utvecklingen har gått så snabbt och jag har verkligen lärt mig så mycket nytt, ni kan inte ana! Ni skulle sett mig rida för ett halvår sen och nu, vilken skillnad alltså! Det är iaf vad jag tycker men jag vet inte vad andra tycker, men det är ju viktigast att man vet själv, right? ;) Ni kan få se en bild och jämföra ;)
Från det till det här:
Jag ser skillnaden , ser ni?

Kommentarer
Postat av: Jessica&Julia

Var gärna med i Veckans blogg ! :)

2012-04-12 @ 15:14:36
URL: http://teametjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0