titta och förstå

Är ni också trött på att människor säger att ridning inte är en sport, eller att vi leker med maten, latar oss på hästen. Själv blir jag grymt irriterad på sånt och då skickade en kompis en video till mig och jag ber dig som inte förstår hur mycket arbete, jobb och hur mycket vi tränar. Jag ber dig att titta på denna video och sen kanske du förstår hur vi har det.

" För vi är dem som riskerar livet för en sport"

När du sett videon så kanske du förstår vilket jobb vi gör. Hoppas du inte säger att ridning inte är någon sport eller träning igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

håller helt med :D

2012-04-24 @ 10:34:31
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0