stalldagen 11 April

Klockan hade blivit mycket ser jag.. Stalldagen har varit himla rolig och jag har egentligen hunnit en massa ;)
'
Det första jag gjorde var ju såklart att fixa klart allt hos Fonzie och det tog väl lite mer än en timme, men hann inte rykta idag eftersom Eva skulle rida direkt efter han hade fått massage. När jag var klar med Fonzie så strosade jag runt med vännerna mina och så tittade jag på när de spelade brännboll och fjantade sig XD
'
Tittade även på när Vickan och Stina red , och jag fotade , men sen var jag tvungen att åka hem och då fick Johanna ta över kameran.
Ska jag berätta en rolig sak?  JAG KLARADE GRÖNT KORT PROVET!!! YIPPI!!!

Gammal bil jag vet, men kameran kommer ju aldrig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0