Sista skoldagen

Idag så är det sista skoldagen för mig. Den blir ganska chill ändå.
Först så tror jag att vi går som vanligt och sedan åker vi "Toullas vasalopp".
Den är ca 3 km. Inte så långt, speciellt inte om man jämför vad vi åkte igår.
Jo, vi åkte upp till et berg med våran paralell klass och jukkas sjätte klassare.
Det tog 1& en ½ halv timme dit med mest uppförs backar.
Det var väldigt tungt och varför jag inte skrev om det igår var för att jag gick och sov efter det en stund efter vi vart i stallet och lämnat Agnes påskägg.


image description

Kommentarer
Postat av: Manalie

Nix! 85 cm :) för när d- ponnysarna hoppat klart så sänkte hon inte till c-ponnysarna! Och när Ellen mätte hindrerna var dom över 70 cm ca 75 cm! Och när hon höjde 2hål till er så blev det ju 85cm! :D

2012-04-06 @ 17:27:29
URL: http://ejeklintm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0