påsklovet

Kvällen har bestått av  film mys och massa andra, så bloggen har fått varit lite åt sidan, men ibland kan det behövas också! Tänkte att ni kan få se lite av veckans schema:

Måndag-

Tisdag- Skola, dressyr, Fonzie, baka

Onsdag- Stallet tidigt , baka, åka till skolans basar (Rädda barnen i Bolivia), HALVT LEDIG

Torsdag-PÅSKLOV!!! Stugan

Fredag- stugan

Lördag- Sugan och stallet

Söndag- Stugan

Och där har vi problemet , kommer vara i stugan nästan hela påsken.. Fåtal dagar jag kommer vara hemma och kunna blogga, så hur gör vi då med bloggen. Eftersom vi inte har bredband ute i stugan så kan jag ju inte blogga från en dator, möjligtvis från pappas Iphone som är seg som en snigel... Kan ju inte heller sitta och göra tidinställda för en hel vecka. Ett inlägg per dag hade kanske funkat och om man bloggat från pappas iPhone någongång. Så det kommer ju inte vara speciell bra uppdatering för mig, men ett inlägg per dag , och bara under påsklovet, lovar! På tisdagen och onsdagen nästa vecka så kommer jag vara hemma så då kan jag blogga och uppdatera er lite. Alma kanske kan blogga lite mer än jag förhoppningsvis. Men känns lite skönt också att lägga bloggen på lite off, och sen ta igen det! Då vet ni lite om de kommande veckornas uppdate men BARA under påsklovet kommer detta gälla, sen så börjar ju bloggningen som vanligt! :)

Nog för att alla dagar inte kommer vara så extremt roliga, och speciellt när min kamera inte funkar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0