magic brush

Ja vad ska man säga om dem Magiska borstarna? Har ni någon av dem? Fonzie har och jag har testat på honom, men jag vet inte, kändes som en vanlig piggborste? Jag kan förstå om man har typ en skimmel, de kanske tar bort pissfläckarna och annat smuts. Men jag tycker inte att det är något speciellt med dem. Visst det funkar ju och är helt okej, men absolut inget man behöver om man har piggborste känner iaf jag! Har ni Magic Brush borstarna eller använder ni piggborste? Oftast så änvänder jag inget på Fonzie ;)
En borste som jag däremot kan REKOMMENDERA STORT är en dammborste, jag använder den varje gång efter jag ryktat och den gör verkligen det sista. Hästen börjar glänsa mer och dammet försvinner. En grym borste som jag kan rekommendera!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

magic brush är skit bra tycker jag, kunde ha vart lite bekvämare och lättare och hålla i kanske men dom funkar mycket mer effektivare än en piggborste.. tycker jag :)

2012-04-07 @ 17:09:42
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker att magic brush är väldigt annorlunda jämfört med piggborste, de är riktigt bra!

2012-04-08 @ 10:59:25
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0