Just det jag har en blogg

Shit alltså jag ber 100000 gånger om ursäkt! Har glömt bort bloggen helt och när den varit så off under lovet så har jag inte hunnit vänja mig att blogga igen, men ändring blir det imorgon , promise! Nu bloggar jag ju från telefonen eftersom jag inte orkade slå på datorn så berättar bara lite snabbt vad som hänt!;)

Stugan var rolig och det var skönt , vi åkte på några utflykter med skotrarna och det har varit super bra väder de flesta dagarna. Sen har vi bara legat och myst på och haft allmänt skönt!

Idag så har jag inte hunnit blogg nå eftersom min lilla kusin Lilly fyllt 1 år och så kom vi hem väldigt sent från stugan idag pga det fina vädret.

Men det känns väldigt skönt att vara hemma och jag längtar efter stallet! Nu ska jag slå på en liten film och sen sova så godnatt och jag lovar att bättre uppdatering kommer defenetivt komma!

PS. GLÖM INTE BORT BLOGGTÄVLINGEN SOM AVSLUTAS IMORGON, VILL NI VARA MED SÅ KAN NI ANMÄLA ER I MENYN , TRYCK BARA PÅ BILDEN!

//Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0