Helgen

Som sagt har jag ju varit i stugan och det var helt okej, mysigt var det iaf! Hade ju även slutprov igår som jag tyckte gick hyfsat, 2 fråggor jag fastnade på... Men men förhoppningsvis så klarar jag det :) Direkt efteråt så åkte jag med min fina vän Stina till stugan. Körde lite skoter och tolkade, svin skojj! Men tyvärr så skulle Stina hem alldeles för snabbt..
'
Idag så gjorde vi inte heller så mycket, åkte lite skoter till Jukkas stallet och tittat på hästarna och sen var vi och grillade hos Esko. Vi åkte sedan hem (till stugan alltså) och så mös vi på ett litet tag till innan vi åkte in till stan till mommo och moffa :) Och nu sitter jag här och tittar på PA. Längtar till kamerna den får ta och komma nu, jobbigt med att ladda upp en och samma bild-.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0