dressyr i helgen

I helgen åker jag på dressyrtävling troligtvis! Är anmäld sedan långt tillbaka och om vädret tillåter åker jag, Lowa och mamma dit. Mamma har nyss tagit BE körkort och får isåfall köra, sen ville Lowa gärna följa med (frågade henne i måndags). Haha, hon sa - Är det okej om jag säger att jag ska sköta honom då?

Så jag har med mig en skötare till helgen alltså! Och en bra sådan. ^^

På torsdag packar jag och fixar innan vi åker mot eftermiddagen. Ska bli grymt roligt och ni ska få se min outfit jag kommer fixa ihop snart.

Lowa, jag och Fabbe när hon följde med på hopptävling i Luleå tidigare iår.

Kolla kolla vem som följer med i gänget än en gång! :) Text från MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0