bolivia basaren

Vad mycket folk det var! Höll nästan bokstavligt på att svettas ihjäl, men grymt kul var det! Träffade en väldigt fin vän som jag inte sett på länge och umgicks lite med henne. Tittade på lite musik i aulan och sen så strosade vi bara omkring ett helt gäng. Jag slapp jobba i år men mest troligt nästa så kommer jag få jobba, men grymt trevligt var det. Kom hem därifrån alldeles nyss med Moa som vi lämnade av.

Nu gör jag inget speciellt tänkte kolla lite tv sen och göra tidinställda. Ni får bara ett om dagen så ni vet de dagar som fler inlägg kommer att komma upp är nog, torsdag (imorgon), tisdag och onsdag och söndag (nästa vecka) de är de dagarna jag kommer vara hemma. Kan hända att jag får tag i en dator eller får låna pappas Iphone och då kommer ju lite fler inlägg, men bara så ni vet ;) Vi kan ju hoppas på att Alma bloggar lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0